Profesjonalny Profil Facebook

Stwórz Profesjonalny Profil na Facebooku, który będzie przyciągał nowych partnerów do Twojej organizacji MLM.

Dobrze zaprojektowany i przemyślany profil na Facebooku jest kluczowym elementem budowania marki osobistej w social media. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz!

W dzisiejszym artykule przedstawię Ci 5 prostych kroków, jak stworzyć profesjonalny profil na Facebooku.

Krok 1 – Zdjęcie profilowe

Zdjęcie profilowe jest Twoją wizytówką w sieci, zadbaj, aby wyglądało profesjonalnie. Jakość zdjęcia musi być bardzo dobra. Nie umieszczaj niczego oprócz Twojej sylwetki od klatki piersiowej w górę. Żadnych filtrów, zwierząt, nakładek itp…

Ludzie nie lubią negatywnej energii, pamiętaj, aby pokazać pozytywną stronę i zadbaj o szeroki i szczery uśmiech na zdjęciu.

Aktualizuj zdjęcie, natomiast niezbyt często, (dobra proporcja to raz na 2-3 lata).

Krok 2 – Zdjęcie w tle

Odgrywa bardzo ważną rolę! Informuje nową osobę, która wchodzi na Twój profil, czym konkretnie się zajmujesz i jaki problem grupy docelowej jesteś w stanie rozwiązać!

Zadbaj o to, aby znalazły się tam informacje na temat Twojej specjalizacji, pasji, zawodu itp…

Pamiętaj, aby dodać opis zdjęcia, powinien być krótki, czytelny i napisany prostym językiem. Nie utrudniaj już na starcie nowej osobie odszyfrowania, czym się zajmujesz.

Dobrym rozwiązaniem jest zawarcie stwierdzenia — jaki problem grupy docelowej rozwiązujesz.

Przykład: Pomagam network marketerom pozyskiwać klientów oraz partnerów poprzez social media marketing.

Krok 3 – Prezentacja (Biogram)

Masz tylko 140 znaków, aby poinformować nową osobę, jaka jest Twoja specjalizacja, czym się zajmujesz, jaki problem grupy docelowej rozwiązujesz. Stwórz prosty, krótki i zrozumiały komunikat, w czym możesz pomóc drugiej osobie.

Krok 4 – Informacje

Pod prezentacją znajdują się informacje na Twój temat. Podawaj zawsze prawdziwe dane! Uzupełnij informacje bardzo dokładnie. Miejsce Twojego obecnego pobytu. Ukończone szkoły. Gdzie pracujesz.

Jeśli zarządzasz stroną na Facebooku, udostępnij tę informacje — nazwa jest klikana i ktoś klikając, od razu zostanie przekierowany na Twój fanpage. Szczegółowe uzupełnienie informacji pozwoli nowej osobie bliżej Cię poznać. Przyciągniesz podobnych ludzi, dzięki czemu bardzo szybko nawiążesz relację.

Krok 5 – Sprzątanie Profilu

Jeśli traktujesz swój biznes poważnie, w taki sam sposób podejdź do swojego profilu. Proponuję profil prywatny przekształcić w prywatno — biznesowy, dzięki czemu wykorzystasz zasięg organiczny do budowania społeczności.

Usuń wszystkie rzeczy, które nie są powiązane z Twoim biznesem! Wszystko, co stawia Cię w złym świetle, ma zniknąć z profilu. Zdjęcia z imprez itp…

Jakie są Wasze strategie na profesjonalny profil na Facebooku?

Napisz w komentarzu!

Pozdrawiam
Adrian

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *