Jak działa Instagram Algorytm?
Czy Instagram Algorytm ma wpływ na widoczność Twoich treści?
Początkowe działanie Instagram Algorytmu…
Kiedy udostępniasz treści na Instagram, algorytm w pierwszej kolejności wyświetla post osobom, które obserwują Twój profil.
Po udostępnieniu posta, algorytm natychmiast zaczyna sprawdzać, czy treść którą udostępniłeś jest wartościowa.
Jeśli algorytm zarejestruje zaangażowanie pod Twoim postem (serduszko; komentarz; udostępnienie; zapisanie posta), zaczyna wyświetlać Twój post pod konkretnymi #, które użyłeś w poście.
Jak trafić do zakładki explore?
Kolejny etap to wyświetlanie posta w explore page (zakładka „odkrywaj”). Jeśli przejdziesz pozytywną weryfikację w III poprzednich krokach i algorytm zarejestruje liczne aktywności Twoich obserwujących pod postem trafisz do explore page.
Algorytm dostosowuje zakładkę explore page pod nasze zainteresowania i aktywność na Instagram.
Istnieje prawdopodobieństwo, że algorytm wyświetli Twoje treści w zakładce explore, która należy do znajomych Twoich obecnych obserwatorów, dzięki czemu dotrzesz do nowych osób, które mogą zacząć Cię obserwować.
Czy jesteś gotowy poznać 8 tipów, dzięki którym algorytm oceni pozytywnie Twoje treści?
Pisz treści w czasie kiedy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni.
Angażuj swoich odbiorców po przez zadawanie pytań w poście.
Odpowiadaj na wszystkie komentarze.
Pisz treści, które wywołują emocje.
Pisz treści, które rozwiązują problemy Twoich odbiorców.
Publikuj zdjęcia wysokiej jakości.
Pisz prostym językiem.
Nie używaj #, które są bardzo popularne.
Znaliście wcześniej działanie Instagram Algorytmu?
Podziel się w komentarzu swoim doświadczeniem z Instagram Algorytmem.